Мешуга, шмешуга... там не музыка, там математика. Причем "теория хаоса".
Вот Моцарт - это дело!
![umnik :umnik:](./images/smilies/upload/umnik.gif)
У мене намає жодної експресії, просто мешуга і подібне - це не музика. Це у Вас підвищений рівень експресії, характерний для віку до 18 років, який включає юнацький максималізм, бажання відкриття "нового", заперечення авторитетів і подібне. На рахунок Асси дуже мимо, бо хлопчика Банаана зарізали і втопили у морі, тому дуже невдалий спосіб висловити свою точку зоруЯ мав на увазі, шо цей чувак в Ассі не міг зрозуміти як так - носити сережку.
А Вай2 з подібним рівнем експрессії не розуміє як може подобатися мєшуга.
От тільки це я мав на увазі, не більше.
Себе - як фаната мєшуги - я ототожнюю в данному випадку з хлопчиком Банананом
Там не математика и не "теория хаоса", а просто хаосВброшу чуток...
Мешуга, шмешуга... там не музыка, там математика. Причем "теория хаоса".
Вот Моцарт - это дело!
Пани мають час та натхнення...Охота вам холиварить? Это бессмысленно.
Я не те, щоб не цікавився як Ви висловились "новою" музикою, просто це в більшості випадків нецікаво, скучно і зіграно раніше на більш високому рівні. У мене купа друзів, які регулярно ще якусь електронщину пропагують крім цього всього, що Ви тут запостили. Я з поваги до них пару хвилин послухаю і вимимкаю, бо скучно, я одразу це все розкладаю на складові частини і не чую там нічого видатного. А от Ви ж не цікавитесь джаз-роком чи стилем фьюжн, які по своїй концепції виходять за рамки стандартних підходів до музики. Так що просто з часом усі ці гурти перестануть і Вас цікавити. Я у Ваші роки ще не таке слухав, але з років 18 зрозумів, що метал і рок загалом дуже обмежені стилі, хоча слухаю їх і зараз. Мешуга не музика для мене, бо не викликає власне музичних асоціацій, не тому, що я хочу дошкулити її поціновувачам. Хоча все суб'єктивно, для когось набір частот під драми є крутим клубняком. А узагалі тема не про смаки і не про музику, а про ЛАМПУ і ЦИФРУ! Дійсно тема завершилась як завжди тупим холіваром ні про що, певно не варто гаяти час на формах, а більше грати і розвивати хороший смак.2Vai_2
Так от шо саме смішне, шо я не заперечую 'авторитетів'!
Я слуаю і люблю Сатріані, Вая ( рік назад з задоволенням сходив на його концерт), люблю ДжетроТал, КінгКрімсон, БлекСабат, ПінкФлойд, Еріка Джонсона, Френка Заппу, Діо, Слейд, Ролінгів, Мейден, АСДС і т. д.
Але при цьому всьому слухаю і цікавлюся новою музикою і сучасними стилями.
А у вас при слові Мєшуга виникає ненанивисть, ви кажете 'не музика' і т.д.
То хто з нас більш обмежено дивиться на музику?
Це для того шоб гітара не випадала з міксу.И как для меня - многовато верха.
Знаєш, Ронні, це той рідкісний випадок, коли я з Тобою абсолютно згоден! Я також пробував перейти на тру-аналоговий звук, але це дорого, незручно і для домашнього гітаризму невиправдано. Єдине я от також мав проци Босс, але Лайн 6 щось не складалось, усі їх хвалять, демки ніби звучать майже природньо, тут ще потрібно їх вивчити.Думаю, хто хотів - послухали.
Пароль на архів: nash-rock
Висновки кожен може зробити сам, а ось мої: сучасна цифра звучить як лампа.
Але в процах крім цього ще є шумодав, ефекти, тюнер + не потрібно важких комутацій.
В мене був zoom g5, який мене влаштовував як преамп в ретурн голови на репетиціях. Але не тру.
І я взяв Босс ГТ100 (чомусь не люблю Line 6) щоб погратися з 4-х кабельним методом - думав використовувати звук голови (щоб все тру), а пре і пост ефекти з проца.
Але покрутивши його я зрозумів шо можу нарулити звук не гірше, і просто тикатися одним шнурком в ретурн, а не гратися чотирма кабелями. Щоправда, щоб нарулити звук треба було покрутити еквалайзер, позрізати фільтрами частотами, додати трохи хорусу для об"єму, трохи ревербу і т. д. Просто plug-and-play не вийде.
Але зробивши це один раз, я ношу свій звук з собою, і звучу +- однаково в ретурн будь якої голови з кабінетом 4х12. Пробував з маршалами, піві, рандалами, ігнатерами, ректіфаєрами.
Поясню, чому просто не граю в ці голови - їх треба гріти (+педаль грілка), треба тюнер (+тюнер) треба нойс гейт (не обов"язково, але +нойс гейт) треба ділей (+ділей).
І ці всі педалі треба живити, треба кабелі для комутації - ділейку то в петлю треба чіпляти.
А я хочу приходити і грати.
А ви нам розкажіть свій ВЛАСНИЙ досвід з цифрою, ми послухаємо.Опять Бендера понесло...
Висновки кожен може зробити сам, а ось мої: сучасна цифра звучить як лампа.
мне посчастливилось пообщаться с Маркусом Райлом (основателем Line 6 и отцом множества великих изобретений, среди которых не только POD, но и синтезаторы Oberheim, протокол ADAT и прочие Alesis'ы). Так вот я спросил у него "Маркус как ты видишь будущее всей гитарной темы в мире?" Его ответ мне показался очень правильным: "Будет все. Для тех, кто хочет лампу она останется, тем кто хочет про цифру тоже будет не скучно". И самое главное - одно не исключает другое. Комбинация аналога и цифры вполне жизнеспособна и интересна в современном гитарном мире.я вот года три уже тыкаю line6 M9 в морду фендер твин и очень доволен результатом, и цифра и аналог сразу и отлично