Наш Рок - найнадійніший сайт для покупки музичних інструментів та обладнання! Тут Ви завжди отримаєте оригінальні товари найвищої якості! Отримайте також корисну пораду від фахівців!

 
No avatar
Graysmith
Повідомлень: 1
З нами з: 07 лютого 2020, 23:03

07 лютого 2020, 23:19

Здравтвуйте! Помогите пожалуйста решить проблему со звуком!
Проблема такая.....
При работе со звуком будь-то просто плеер, или cubase.... Через какое-то определенное время появляется скажем так (металический, двойной) неприятный звук.
Все идет через внешнюю звуковую stainberg ur44, драйвера все стоят.
На ноутбуке бортовую звуковую отключил.
Кто сталкивался с таким, помогите!!!
 
No avatar
tavern
Повідомлень: 62
З нами з: 28 лютого 2013, 02:06

14 лютого 2020, 19:36

ну запишите звук на телефон хотя бы
 
Аватар користувача
DenNUI
Повідомлень: 6
З нами з: 05 жовтня 2020, 11:09

12 квітня 2024, 17:21

Привіт! Звучить, як щось досить обтяжливе. Перш за все, спробуйте виключити можливі причини цього металевого звуку.

1. **Перевірте кабелі та підключення**: Переконайтеся, що всі кабелі на звуковому інтерфейсі Steinberg UR44 та інших пристроях підключені належним чином і не пошкоджені. Спробуйте замінити кабелі, щоб виключити можливість їх дефекту.

2. **Оновіть драйвери**: Переконайтеся, що ви використовуєте останню версію драйверів для вашого Steinberg UR44. Іноді оновлення драйверів може вирішити проблеми зі звуком.

3. **Перевірте налаштування аудіо**: Переконайтеся, що у вас правильно налаштовані параметри аудіо в Cubase та в операційній системі. Необхідно впевнитися, що зразок частоти дискретизації і буферна розмір аудіо відповідає вашим потребам і можливостям вашого пристрою.

4. **Відключіть інші аудіо пристрої**: Іноді конфліктують різні аудіо пристрої. Спробуйте відключити всі інші звукові пристрої, крім Steinberg UR44, і перевірте, чи зникає проблема.

5. **Підключення до іншого комп'ютера**: Якщо можливо, спробуйте підключити Steinberg UR44 до іншого комп'ютера і перевірте, чи виникає та ж сама проблема. Це допоможе визначити, чи причина проблеми у самому пристрої чи в комп'ютері.

Якщо нічого з цього не допомагає, можливо, вам варто звернутися до технічної підтримки Steinberg або отримати консультацію від професійного аудіоінженера.
https://radiowave.com.ua/
 

Alert: